4 Şubat 2013 Pazartesi

Birtakım şeyler

     Beyler, bayanlar, merdivenden kayanlar! Sizlerle süpper bi şeyi paylaşmak için burdayım; sonunda Gökçeniz araba kullanmayı öğrendi!
     4 gündür süren yorucu temponun ardından hala durmadan araba kullanmak istiyorum. Allahını seven üzerime ehliyet atsın. Parası neyse vermeye hazırım. Vosvos almama son bir adımım kaldı.

    Babam bana 3 kilo muz almış, çok mutluyum. Kedim tüy dökmeye başladı, mutsuzum.

    İstanbul bazı insanlar için su içmek gibi.

    Bugün de birini unutmak için başkasıyla ilişkiye başlama mantığını anlamadım.

    İnsanlar hala intikam diye bir şeyle vakit kaybediyolar, salaksınız.
 
    Ve ben sürüden o kadar ayrılmışım ki, yolumu kaybetmekten korkuyorum. Belki de kaybettim.

   
    "Dün gece masada unuttuğun kek gibi kararlı olsan, onun gibi kuru demiyorum ama hiç değilse bir işe yara"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder